YEAH YOU KNOW IT'S TRUE I DO CARE FOR YOU

Har precis klivit in i en helg där det egentligen bara är möjligt att nå mig mellan
17.00 och 19.00 eller väl valda raster.
Om man nu inte jobbar på mcdonalds. Eller går dit.
Eller går hem till mig och plingar på för dörrklockan skrämmer livet ur mig.
Ja eller inte riktigt. Men nästan.
Man kan ju ringa också. Men helt ärligt är det bara dom ovan nämnda tiderna jag kan
prata i telefon. Om man inte ringer till jobbet. Då kanske man får höra mig i någon sekund.
Eller om man inte ringer när jag sover då. Och det får man väl.


Men bara om man är snygg.

Eller jävligt trevlig då.

Är man en kombination av de båda så....  är jag singel.


ps. här kommer en bild på världens snyggaste singlar



Kommentarer
Postat av: Linn

Jävligt snygga! Om inte du var min syster och Linnea nästan som min syster och jag hade pojkvän så skulle jag bli ihop med er...

Nu.

Postat av: Linnea

WE'RE BRINGIN SEXY BACK, YEAH, LALALALALALALA

2009-12-12 @ 19:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback