HE ALSO THREW AWAY HIS LOVE AND LEFT IT FOR THE OTHERS

I helgen var jag i göteborg och snart ska jag blogga med lite flera bilder men just nu är det väldigt fel dator för det. Tråkigt nog. Dagens är i alla fall okej.

DAGENS LÅT: Tidvis - lars
DAGENS KLÄDSEL: lite för fet för jeans, och sandras tröja.
DAGENS DUSCH: i natt
DAGENS FRISYR: En tofs för jag har så.
DAGENS HÄNDELSE: Religionsredovisning, Teater, Fika på jobbet, Middag hemma med sandra och joakim, mys hos hanna, titta på innebandy och mysa hos sandra, surfa hos joakim och sen sova.
DAGENS PLANER: Få skjuts hem och sen sova..
DAGENS VILL HA: En klänning för 12 000. HINT
DAGENS DROG: läppsyl, för att det är bra grejer.
DAGENS SAKNAD: Emeli, Elvira, Elina. TYP! :D
DAGENS DUMMASTE: Att det är många städer som inte ligger där dom borde.
DAGENS FINASTE: Lägenheten och mys-sandra.
DAGENS KÖP: Fanta Exotic Thrill
DAGENS GODIS: ganska mycket så jag vill inte räkna upp det, man klassas som fet då.
DAGENS HUMÖR: bra! lite trött bara.
DAGENS SJUKA: Lorra läppar, lite näsa och slitenhet -som förövrigt borde instifftas som sjukdom.
DAGENS KOMPLIMANG: ingen speciell skulle jag tro..
DAGENS KÄRLEK: att folk bara orkar... det gör mig glad.
DAGENS LYCKA: när man kommer fram. och när man vågar.
DAGENS AVSLUTANDE: puss och kram motherfuckers

Kommentarer
Postat av: miss u as hellllllllll

gillar att vi båda gör sånna där långa rubriker på engelska med bara versaler. vem tog efter vem kan man undra.

2009-02-19 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback