WAY OUT IN THE WATER I SEE HER SWIMING

jag gör listan för att alla andra gör det,och för att det är roligt för mig. punkt.

1. Hur gammal är du om fem år? 23 år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Sandra tillexempel. :D
3. Hur lång är du? 169, 170.. lite oklart.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Waterboy tror jag...
5. Vem ringde du senast? Emeli
6. Vem ringde dig senast? Joakim
7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hej. :) nu har jag slutat. Vi ska hem till mig nu. Hör av mig om en stund :) (till sandra och micke)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, om det inte är emeli typ.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta. och så ska det baskemej förbli.
10. När såg du senast din mamma? Söndags, så.. 4 dagar sedan. :)
11. Vilken ögonfärg har du? blåa, för det är fint.
12. När vaknade du idag? En gång vid kvart över sex, sen igen vid kvart i tio.
13. Vilken är din favoritjulsång? haha! typ ingen. möjligen eller, jag vet inte.
14. Vilken är din favorit plats? Där Elina är, Cinens Balkong, London och så. :D
15. Vilken plats föredrar du minst? oj, kanske.. öh, jag vet nog inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen vet!! Men det kommer vara bra.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att det skulle komma en lång man, alternativt ett monster som tittade in genom fönstret och skulle sno barnen.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Alla mina roliga skämt på teatern.
19. Hur stor är din säng? 105 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
21.Sover du med eller utan kläder på dig? Med Trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två!
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Vad vill du bli när du blir stor? Minst sju saker.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
26. Är du social? Lite för ibland.
27. Vilken är din favoritglass? ALLA. typ, vanlij är ju god, men det finns så många, Ben&Jerry äger ju.
28. Vilken är din favoritefterrätt? vet inte, eller jo! Cheesecake.
29. Tycker du om kinamat? ne.
30. Tycker du om kaffe? Ja! Speciellt McKaffe!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? ne. längst in bara, om det är så.
33. Kan du spela poker? Nej, men en dag ska jag lära mig, för cillelill
35. Är du beroendemänniska? Ja. Av det mesta.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jesus! :D
37. Vill du ha barn? oh yeah.
38. Kan du några andra språk än svenska? det skulle vara engelska då.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Tror inte det, faktist.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, får ont av saltvatten. Men bara uppvärmd pool, annars blir det kallt. Helst inget.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Presenter, fika.
42. Äger du dyrbara smycken? nej.
43. Vilket är ditt favorit program på tv? Top Model, 2½ men, Family Guy och så..
45. Vem är den roligaste människan du känner? Linnea.
46. Flirtar du mycket? ja, hela tiden. det är därför jag får så mycket bitches.
47. Kan du byta olja på bilen? nej, och varför har man olja?
48. Prenumererar du på någon veckotidning? Glamour typ.
49. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Nån vecka typ.
50. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? Det vet jag inte, Emeli är alltid fin.

PUSS OCH KRAM MOTHERFUCKERS

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, om 5 år är du yngre än vad jag är nu.

//Gamla tanten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback