TAKE MY HAND TAKE MY WHOLE LIFE TO

Nu är det en dag kvar till balen och Sandra och jag börjar freaka ut lite om studenten.
Det känns så väl menat och självklart att det ska regna imorgon,
jag menar. Sandra har ju trotts allt en vit klänning, vem vill inte se den genomskinlig?

Har planer på att hyra in en partytältskvartett.
Det betyder fyra personer som bär ett partytält över mig och min klänning.
Förslag från klassen var fyra snygga killar utan tröja,
men jag och joakim ändrade det ganska snabbt
till fyra tjejer i trosor och vita tröjor.
dom ska gå UTANFÖR tältet. och sen vända sig innåt.
Rätt bra plan om jag får säga det själv...

Ska fixa min kamera..

Kommentarer
Postat av: fia

Du vet att jag hade ställt upp på att bära tältet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback