TREVLIGHET HYGGLIGHET KAMRATSKAP!

Goddag på er, alla jordens folk!
Jag sitter på edenbög och pluggar lite på min monolog som jag har i läxa.
Har nu gått min sommarkurs i en vecka ungefär, och hittills går det faktist rätt bra.



Har några inlämningar att prestera och det är inte direkt min starka sida som kanske, i alla fall Linnea vet...


Sandra har åkt iväg till västerås, så nu är jag ensammast i världen.
Har inte direkt någon jag kan ragga upp som vill vara med mig så fort jag är ledig.
Joakim bor ju i sandviken..


På fredag åker jag hem igen, för då ska jag på Ida's 25-års kalas.
Ska bli trevligt.
Sen kommer jag hem igen på onsdagkväll och blir hemma till torsdag bara.



Elina har bestämt sig för att hälsa på vecka.... 29? om jag inte har helt fel.
Finns det någon annan som är sugen på ett spontanbesök?
Väldigt gärna innan fredag......väligt gärna..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback