I'M GONNA MAKE A SUPERSTAR OUT OF YOU



imorse vaknade jag inte förrns den var över.
gick upp vid tre.
jag och joakim tittade på tv till klockan vad halv fyra,
sen åkte vi ner på stan och köpte silverschampo.



såhär såg joakim ut när han inte visste vad han skulle ha på sig...


vi fikade på aldos och då kom hamberg hem från new york.
vi hade en mysigpratstund.
sen åkte vi och solade, och efter det köpte vi mat.
vi ställde den på jobbet och gick och åt mat på mulligans.

nu är vi hemma, och ser på IDOL! :D

Kommentarer
Postat av: Ett frö

Vilket liv ni har.

Och va mycket pengar ni måste ha.

Eller jag menade Jocke måste ha.

Ses förslagsvis i helgen?

Kan ni inte ge mig Mc Donalds-mat då? fet

Jag fick aldrig ditt schema ju?!

2009-09-16 @ 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback