NO ONE'S LAUGHING AT GOD WHEN THE DOCTOR CALLS AFTER SOM ROUTINE TEST NO ONE'S LAUGHING AT GOD

fan. har pratat om jobbet hela natten i alla fall. varför har man aldrig något annat att prata om?
såg ut som en taxiförare i min tröja och jacka också. kanske ska börja köra taxi?
kanske helt enkelt bara ska ta körkort?
kanske ska börja köra buss? eller bara ta vanligt körkort först kanske?
mest är jag nöjd över att jag alltid kan dricka öl utan att behöva tänka på att jag har bil,
eller vad folk med körkort nu tänker?

imorgon ska jag fixa mina grejer innan NY.
jag tänker åka. vad islandsvulkanenslillaspott än säger.
har inga kläder. funderar på att gå naken.
funderar på att köpa några där.

imorgon kommer joakim hem. jag vill ha en cykel.
(den sista lilla meningen var direkt riktad till dig joakim. fixa cykel.... .___.)

Kommentarer
Postat av: Ida

Cyklar är lätt att fixa. Fixade många i min ungdom. Hur många vill du ha? :)

Postat av: Elina

Fet grej: Jag hittade min lila cykel som blev stulen i september.

Störd grej: Mitt lås satt kvar, så jag låste upp och cyklade iväg.

Ha det svinigt bra i NY. Det är häftigt där.



2010-04-22 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback