SO IS IT GOODBYE IS IT TIME TO SET YOU FREE IS IT TIME TO LET IT FLY

jag har precis gått runt i min lägenhet i 13 minuter och letat efter mina jobb-byxor.
nu har väl förmodligen inte alla varit hos mig, men min lägenhet är ganska liten.
det är liksom två rum och en toalett.

först stog jag i, ja, rummet. ganska länge och tittade åt alla håll, sen sa jag ganska högt:
nehe.. ungefär tre gånger.
medan jag tog dom två stegen det tar att komma till toaletten sa jag högt:
då kanske dom ligger i badrummet.

efter det gick jag tillbaka till, rummet och lyfte på lite kläder som låg på soffan.
efter det sa jag "nehe" ungefär två-tre gånger sen sa jag:
vart brukar jag annars klä av mig,  och gick mot köket.
där stog jag stilla en stund och sa: men inte kan dom väl ligga i köket.
dom låg i påsen med ren tvätt. under lite annat.

dom är inte rena. jag använde dom i förrgår. vad är det för fel på mig.
och varför pratar jag högt med mig själv?
och varför höll jag på att gå in i uppskattningsvis tiotalet pensionärer idag när jag gick till enen.
och varför pratar jag högt med mig själv?

Kommentarer
Postat av: Ida

Det ska jag! (När jag är hemma o har tillgång till den :)

Har du ngn mail man kan skicka den till då? Tar lite tid med snigelpost ;)

Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback