I LOVE IT WHEN YOU CALL I LOVE IT WHEN YOU CALL BUT YOU NEVER CALL AT ALL

God Morgon. 
Idag tror jag att jag mår bättre, men jag vaknade och åt en ipren för typ
en och en halvtimme sedan så jag kan ljuga.

Med handen blir det i alla fall inte bättre. Den gör så jävla ont och ser het sjuk ut.
Vet inte vad jag ska göra för att få den bättre heller.
Idag provar jag salvstrumpa på handen. Det är ganska skönt, men liksom
såren är inte öppna längre.
Tänkte visa i alla fall typ hur min hand ser ut:


Sådär. Fast det är inte typ gjort av sten eller något. Jag har inte sett filmen okej.

Kommentarer
Postat av: J

Hahahaha:D! Bilden Inte att du är sjukt:/

2010-12-30 @ 15:11:39
Postat av: Hanna

Årskrönika tack!

2010-12-31 @ 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback