HE SAIS THAT HE WILL BUT HE'S JUST A LIAR. TWO BIRDS ON A WIRE ONE TRIES TO FLY AWAY BUT THE OTHER.



idag är jag ledig, det var jag igår också. jag har inte ägnat mig åt sånt där. det gjorde joakim
redan innan han åkte till göteborg. skönt!
Igår fyllde min lillebror år så jag var hemma där och var halvtrevlig. Jag åt fruktansvärt mycket mat
och pratade skit med min familj. Sen åkte jag till Maria och lyssnade på musik och pratade skit, Hanna
dök upp hon också. Det var jättetrevligt. Jag gick upp till magnus en sväng också. Fick lite honung.
Idag vet jag inte vad det blir. Jag är ledig i alla fall!

Kommentarer
Postat av: julia

host fotografcred host

Postat av: julia

varför blir det fetstil när jag bara vill använda stjärnor!?

2010-02-11 @ 18:00:42
URL: http://mockajulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback