I KEEP IT TO MYSELF I KEEP IT ALL INSIDE BUT I KNOW VERY WELL THAT EVERYONE CAN TELL I MISS YOU

glömde såklart att igår visa att jag för en gångs skull har jävligt fina naglar!!!!!!



vi tog oss knappt in till gävle igår, sen blev vi envisa och då tog vi valbobussen.
det tog bara fyra år! jag fick en kaffe av ammi i city sen kollade vi kön på slick.
den var. lång. så vi gick och tog en öl någon annanstans men slutade på goya.
hann precis med sista bussen hem tack vare en snäll ordningsvakt som
hämtade ut våra jackor bakvägen. snällt! väl hemma drack jag lite soppa
och somnade sen på fyra röda. vaknade av sms så tidigt som ELVA imorse.

det tyckte jag var lite väl. sen smsade hanna vid ett, vilket kändes mer okej.
så nu är vi snart påväg in mot valbo. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback