IT MAKES ME THINK THAT I DON'T KNOW IT SO UNSURE BUT I REMEMBER ALL THE THINGS HE SHOWED ME

nu är jag hem kommen från valbo med hanna och hennes joakim.
hanna köpte jeans och blev nöjd. jag köpte nya skor och en rosa slips som per har lovat att jag får jobba i!
joakim fick ingenting. förutom en cola.

nu sitter jag hemma, vi var in på jobbet en sväng och åt lite sen gick vi vidare till ica.
nu har jag öh. värmt middagen och ikväll är det tomatsoppa och ramlösa.
köpte två nya varmakoppen idag också. räksoppan var ingen favorit direkt.

sitter också och väljer vilken film som går på tv som jag ska se vid nio.
inside man eller kate & leopold
kriminaldrama eller romantisk komedi


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, var du också där? Jag tycker inte om när ni gör roliga saker utan mig! :( Jag kanske förlåter er om du visar dina nya skor! Då blir jag nog glad igen!

Varma koppen är gott! Nom nom nom :)

Postat av: Linnea

Jaaaa fira! Fast i början kommer jag bara kunna äta typ... potatismos och sånt. Kommer kunna öppna munnen typ 3 cm när de tar loss mig hahahahahaaaaaa. Jag längtar så jag DÖÖÖÖÖÖööööööööööööööör. Jag dricker ingen cola light ALLS :(:(:(:(:(:(:( Vanlig cola för mig, jag måste ha energin. >8(

2010-03-01 @ 12:01:39
URL: http://wonwon.blogg.se/
Postat av: resume writers

mycket intressant artikel, vill jag tacka författaren

2011-12-26 @ 12:26:56
URL: http://cvresumewriters.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback