NO ONE LAUGHS AT GOD IN A HOSPITAL NO ONE LAUGHS AT GOD, BUT GOD COULD BE FUNNY

god morgon! klockan är nästan ingenting och jag har sovit en sväng för  nu ska jag iväg och reda ut någon snabbmatskedja som jag inte riktigt minns namnet på.

kaffet är äckligt.
idag kommer joakim hem och hälsar på.
det ska bli trevligt. även om jag jobbar alla dagar han är hemma
och har gjort rätt länge, så jag tänker sova rätt mycket i alla fall.
så får han hitta på något annat.

på söndag fyller min lillebror år också.
kul för lillebror!!

nu ska jag byta om!

Kommentarer
Postat av: frida

jag vet nån mer som fyller år på söndag..

2010-02-03 @ 11:16:37
Postat av: Linnea

mhksdgsngjknsdg. Du är bäzt.

2010-02-03 @ 12:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback