I'M NOT PREPARED TO SHARE MY MAN WITH NOONE ELSE

idag jobbade jag öppning. det är ungefär såhär kul:
sen efter det gick jag hem. och här är jag nu. fan vad kul jag har.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
att hanna kom förbi
Vad gjorde du kl 08 imorse: följde upp inventeringsdiffar på veckoinventeringen
Vad gjorde du för 15 min sedan: precis samma skit som nu, nästan
Det sista du sa högt: kanske när jag fnissade åt pers mms.
Det senaste någon sa till dig: hejdå!
Vad har du druckit idag: fem koppar kaffe och en ramlösa naturell
Vad var det senaste du åt: en grej som min mamma har bakat. nån skorpa.
Vad var det senaste du köpte: ja vet inte. lite tidningar.
Vad är det för färg på din ytterdörr: MEN?! vafan. inte vet jag?! träfärg? vad brukar det vara....
Vad är det för väder hos dig nu: mörkt.
Godaste glassmaken: oj. ojojoj. jag .. jag kan inte välja! 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hahahhahhahaahhahahha jag är väl i alla fall nästan vuxen?
Sover du tungt: utav bara helvete!
Drömmer du mardrömmar: no.
Trivs du med ditt jobb: jadå! (cheese bara 10 pix!)
Favoritklädsel: gud. jag vet inte. mina jobbkläder är lättvalda?
Favoritlåt just nu: jag kanske inte tycker det, men jag måste säga Halo, för att upprätthålla en standard.
Vad ser du om du tittar till höger: va? massor av saker? va?! helt värdelös fråga
Vad gör dig glad just nu: att jag har världens bästa föräldrar som tapetserar och fru f
Vad ska du göra härnäst: herregud. det här kommer låta så pretto, men jag funderar (FUNDERAR) faktist på att laga mat... men vi får se, såklart.
Höger eller vänsterhänt: MEN! SÅ JÄVLA VÄRDELÖS FRÅGA! VEM FAN BRYR SIG!
Humör just nu: upprörd. över hur DÅLIGA frågor det är. 
Favoritgodis: kan. inte. välja. uuuuuuhh
Kläder just nu: strumpbyxor, tishört och en tjocktröja.
Sommarplaner: typ. inga. . fan vad fantastiskt det låter.
Hur många kuddar sover du med: det ligger fyra i min säng. det är allt jag vet.
Spelar du något instrument: nej!
Morgon eller nattmänniska: va? heter det inte kvällmänniska? inget. jag vill sova. JÄMT.
Vad är viktigast för dig: inte den här listan i alla fall. 
Är du kittlig: nej, vet du vad!
Snarkar du: hahahahhahahhahahhahgahahha JA!
Stjärntecken: stenbock, som själen
Stökigt eller välstädat: jag vill ha det välstädat. det är det inte så ofta.
Längtar du mest efter just nu:MEN! "VAD" längtar du mest efter nu heter det!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahhahhahahha, vilken värdelös lista! Men den var rolig ändå. :)

Postat av: Ida

Min ytterdörr är blå :)

2010-01-29 @ 02:09:16
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Elina

Som straff för listan får du mina svar på den.



Nämn något som gjorde dig glad igår: kolla på film med peter

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov bredvid peter

Vad gjorde du för 15 min sedan: läste Kung Trastnäbb på folksagor.nu

Det sista du sa högt: läste Kungtrastnäbb högt med gammeldags skådespelarstockholmska

Det senaste någon sa till dig: Morsan snackade om nått. Minns inte.

Vad har du druckit idag: Kaffe och apelsinjuice och vatten

Vad var det senaste du åt: Bulgursallad med ratatouille och vitlöksdränkt qournfärs

Vad var det senaste du köpte: två kassettbandspelare

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.

Vad är det för väder hos dig nu: Igensnöat väder.

Godaste glassmaken: Marsipanglass.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej det är bullshit.

Sover du tungt: Ja, när jag ska gå upp är det tungt.

Drömmer du mardrömmar: Varannan natt typ. Mest psykiskt påfrestande drömmar, inte direkt skrämmande, men liksom fett obehagliga.

Trivs du med ditt jobb: Japp. Jag har det lagomt mycket.

Favoritklädsel: Jeans o Tischa

Favoritlåt just nu: Slutet med Bengtsarvet

Vad ser du om du tittar till höger: Mitt vardagsrum.

Vad gör dig glad just nu: Lojsan och att jag ska gö lite konserter och att det är fest i helgen

Vad ska du göra härnäst: Packa väskan, lägga fram kläder, borsta, kissa och sova.

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Humör just nu: Trött som en skittrött människa och lite sugen.

Favoritgodis: surisar på videohallen

Kläder just nu: jeans, tischa, svettig hood från spinningen och peters kalsonger faktiskt. Trodde liskom inte jag skulle behöva avslöja det under hela dan, men tydligen så var det meningen eftersom jag envisades med att helt otippat göra ett test just idag när jag har kalsonger på mig. Fan va knäppt.

Sommarplaner: Island och jobba som bara utav fanken.

Hur många kuddar sover du med: två en under huvet och en under peters huvud när han är här.

Spelar du något instrument: Ja, typ alla. Utom kettledrum, för sån har jag ingen än. Äh, skitsnack, jag är dålig på stråk också.

Morgon eller nattmänniska: va? Eh. mår bäst sådär vid fem-sex kanske. Men hellre kväll än morgon, ja.

Vad är viktigast för dig: Det är jag inte förmögen att svara på. Inte fan är det Gud i alla fall, som tant Gehovas trodde när hon ringde på och snackade i 15 minuter idag..

Är du kittlig: Ja, vem e inte det egentligen. Stålmänniskan?

Snarkar du: Nej men peter gör.

Stjärntecken: skorpion

Stökigt eller välstädat: Föredrar välstädat, ja. Men jag äger för mycket grejer för att lyckas.

Längtar du mest efter just nu: Lite jävla rödvin och en cigg. Men en annan har ju slutat?! Äh, jag tar bara vinet då... uuuhhuhh.. klapa på snel och duktig hest

2010-02-04 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback