OCH DOM SÄGER ATT STAN HAR BLIVIT TYST OCH FUL OCH ÖDE ÄLSKLING

så här ser det ut nu. fast inte lika snyggt posande förutom när jag fotar mig själv, såklart.
jag sitter i köket och skriver. jag vet inte om jag bara kände mig plötsligt poetisk eller om
det var för att jag pratade engelska med mig själv hela vägen hem. antagligen det senare.



nu är det i alla fall fröken f på tapeten igen. jag dricker ingefärsthe också. har haft ont i magen idag
och tänker att ingefära är bra mot allt. alltå helt sonika även magont.  jobbade 10-20 idag och det
gick helt okej. missade att banka en tia och blev helt förstörd. då skrattade per jättelänge. jag fick
tårar i ögonen, men då sa han att det inte var någon fara. jävla tur. blev skiträdd att jag fuckat up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback