NO I DONT EVEN KNOW YOUR NAME IT DOESNT MATTER YOU'RE MY EXPERIMENTAL GAME

är hemkommen för kvällen nu. har varit iväg från stan och shoppat lite med joakim.
eller han handlade. massa fina grejer tills han ska vara uppklädd och rätt spontant en lampa också.
den var fin i alla fall. och han i affären verkade nöjd att få den såld.
efter det tänkte vi fika, men åkte i stället hem.
sprang på hanna och ida på ica sen även cinen och tillslut kristin! efter det åkte vi hem till
joakim och hade kvällsfika med min kusin sara. vi sörjde och sånt.
sonic var med och imorgon ska jag ut och gå med honom efter jobbet.
nu är jag hemma. ska kika lite på tv och sen tänkte jag sova. imorgon är det jobb 06.00-16.15!

 

det här linnet var allt jag köpte idag. förutom lite viktigheter från apoteket. 
ägglossningstest och sånt, ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback