I'VE NEVER FORGOTTEN CONFUSING AS IT WAS I'LL SEE YOU NEXT SUNDAY

Hittade en lista på mockis bdb och ibland bara måste jag stilla mitt sug av att bekräfta mig själv. Läs inte om ni inte vill!

hur gammal var ditt äldsta hångel? jag vet inte.. lätt 30+ alltså!
vad tycker du om kärlek? Inget,
Jag är gjord av sten.
när kramade du någon sist? minns inte. mallan på jobbet för någon timme sen tror jag.
saknar du någon speciell person?
Nej. Jag är gjord av sten!!!!
har du svårt för att bli kär? va? inte svårare än någon annan. jag har bara väldigt specifika krav.
när kysste/hånglade du med någon sist? ehehe...
ångrar du det? VEM ÅNGRAR ETT HÅNGEL?
är du singel? oj, ja. jag antar det.
när fick du senast en komplimang? minns inte. försökte snylta på mig en av pärlan idag, gick sådär.
har du hånglat med någon av samma kön? nej fy!!!!!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: neee
Hånglat med nån riktigt ful: hahahaha. ja...
Hånglat med fler än 50 pers: neee, det tror jag inte.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: jaja!
Gjort något riktigt dumt: Ne, allt jag gör är efter långt överläggande.
Gjort något du verkligen ångrar: ne.
Varit nykter på nyårsafton: vafan?! jag föddes inte som sextonåring?
Åkt ambulans: Ne! Faktist inte!
Gjort nåt olagligt: skulle vägra!
Blivit polisanmäld: inte än...
Fått din mamma att gråta: Jadå.
Skämts över dina föräldrar: Inte direkt. Dom är ganska söta.
Skämts över dig själv: JAG FÖDDES INTE SOM SEXTONÅRING!
Sagt jag älskar dig och menat det:
Nej. JAG ÄR GJORD AV STEN!
Bråkat med din flickvän/pojkvän: Ne. FÖR JA HAR INGEN.
Tar du droger: så ofta jag kommer över
Dricker du: rosé varje dag
Vilka kläder sover du i: jetemånga
Vad hatar du verkligen: När folk tar sista m-torken utan att byta, när folk öppnar kartonger utan att flika, när folk byter soppåsar och låter nästa sitta kvar under och när folk inte kan precisera sig mer än "växel"
Varit kär:
Nej. Jag är gjord av sten.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: haft chans som i fyran eller dom är för cool för mig? för INGEN är för cool för mig.
Är du ensam nu: ja. joakim sover. shh!
Vill du gifta dig: Ja tack! Imorgon, helst.
Vill du ha barn: om jag hinner

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Joakim..
Såg dig gråta:
Ingen. Jag är gjord av sten.
Fick dig att gråta: Ingen, Jag är gjord av sten.
Du delade en drink med: delar inte drinkar, då blir det mindre till mig.
Du gick på bio med: MAMMA OCH LIMPEN! eller vänta. Nej! Hanna, Katten & Maria!!!
Skällde på dig: Säkert pärlan. :)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: hahah nej!
Kramat någon: jadå
Pussat någon: nej men fy!
Köpt någonting: faktist! massvis, ett nagellack, hårnålar, en bikini, ett par skor, och något mer som jag inte minns nu.
Sjungit: YEAH!
Saknat någon: Nej. Jag är gjord av sten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback