MY LITTLE EMPIRE IT DONT MAKE A SOUND MY ROYALTY ALL OF MY DEAMONS THEY ARE KEPT WITHIN

Har ju köpt upp lite aktier i maria och kände därför att soffan skulle stå hos mig.
Såhär fint blev det!


nu håller jag på att laga lite mat innan joakim ska till jobbet. blir potatis och rotfrukter i ugn.
vi tänker nog slänga in lite tomater snart också. till det blir det kött och trevlig ny tomatsås!
jag är duktig dukare (som när man gick på BJ och var dukare!!!!!)

annars har jag varit med sara & erik i kyrkan idag. det var faktist skitkul! jag är jättetaggad
och de verkar nöjda så allt är bra! drack en kaffe med hanna också och gick en sväng på ica.
har saknar min bästis. var även in till tillfälliga chefen och pratade lite på kontoret. bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fantastiska lilla flicka! Sicken röst. Det kommer inte att vara ett öga torrt i denna dära kyrkan. Fantastiskt.

2010-06-14 @ 20:24:01
Postat av: Maria

Ser ju bra ut det där! :)

2010-06-14 @ 23:31:44
Postat av: therese

sv ; hihi tack ! du , är det värt att köpa sånna där svarta specialskor från mcdonalds ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback