SO DAMN WRONG SO DAMN WRONG YOU'RE SO DAMN WRONG

idag var sofia här och åt lunch. blev soppa. från malaysia.
mycket gott! jag är lite bortskämd sådär. har inte tagit en enda bild idag.
höhö. lite tråkig sådär.
jobbade sen stängning. det var ett konstigt pass idag.
hemlingby ringde. jag blev glad.
varorna var sena. blev inte så glad. allt gick bra i alla fall.
är skitstolt över victor som gjorde allt så bra!

nu ska jag sova. imorgon är det en stängning till.
sen har jag hört lite om vi på torsdagkväll? nice.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi på torsdag? Du och jag alltså. :)

Postat av: therese

1 . jag behöver hjälp

2 . hur ska jag kunna skriva i ett cv när jag har 0 erfarenheter sen tidigare och så .

3. + att man ska skriva ett personligt brev, vad ska man skriva i det ?

4. jag kommer inte få ett sommarjobb , för jag suger haha

5.du måste ju få tillbaka din mobil ! =)

2010-03-03 @ 20:22:24
URL: http://susannattherese.blogg.se/
Postat av: Ida

Eller du och JAG? :)

2010-03-04 @ 04:55:57
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dålig. Dålig bloggare. :(

2010-03-05 @ 09:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback