IT TAKES NO MATCH TO GIVE ME A SPARK

jag är så stressad. inser att 5 månader redan har gått detta år och jag har inte uppnått någonting?
jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE göra något! orkar inte gå hemma och inte tillföra något alls.
förra året pluggade jag färdigt, tog studenten, pluggade sommarkurs, började jobba heltid, gick B.S.M och gick som trainee på arbetsledare, flyttade hemifrån och bodde ju i sthlm över sommaren.
I WILL FREAK OUT! Jag behöver göra något. Ett extra jobb? Kan man göra så?
Plugga distans utan CSN om man jobbar? Halvfart i alla fall väl? Men jag vill ju inte plugga egentligen.
Saknar att tha family fick mig att känna mig som att jag hela tiden producerade.
fuck.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men du har ju varit på någon kurs/utbildning i år iaf ju! :) Och du har fortfarande 7 månader kvar att göra saker på! De första fem månaderna förra året pluggade du väl mest ändå, nu jobbar du mest och kommer hinna göra massor med saker från sommaren och framåt! :)

Postat av: Linnea

Men eller huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur.

2010-05-19 @ 09:42:28
URL: http://wonwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback