Det blev ingen judisk kyrkogård idag. Jag ...

Det blev ingen judisk kyrkogård idag. Jag försöker undvika den. Även om det är spännande är jag rädd att kvällen på en kyrkogård inte är 100% för mig! Vi är kvar på beer factory. Nu blir det drinkar! Imorgon ska vi handla och kanske ta en massage? Jag är i alla fall shoppingsugen! Förhoppningsvis införskaffar jag mig en pälsmössa ikväll i alla fall! Det är ju minusgrader och tjeckien?! Alla, och då menar jag alla har något på huvudet ute nu! Hörs!


Kommentarer
Postat av: mamman

Kyrkogårdar är lugnaste platsen, alltid ! Det är i din fantasi det är farligt :))

2010-11-29 @ 11:24:53
Postat av: Rängdängelidäng

Lite skönt med ölkranarna då! Hoppas du har det så fett som det låter. Ta foton. Jag slängde ner nycklarna i din brevis. Tjao.

2010-11-29 @ 11:49:17
Postat av: katten

ok. nu är det dags att du kommer hem tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback