I BET YOU GET A LOT OF COMPLIMENTS DOWN THERE

nu är jag trött och ensam. har haft lite besök under kvällen.
lina läste bok men det var mysigt att hon var här.
glömde att jag skulle ha hämtat ut mitt pass också. jävla skit.
ska åka till gävle på torsdag med malin och lina i alla fall!



Imorgon är det öppning igen! Vi har tagit två nollor nu i alla fall. Så jävla fina nollor.
Det är grymt skönt. Imorgon ska jag vara produktiv och göra massa saker.
Du kan väl komma förbi och ta en kaffe på frukosten?



Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är så jävla sugen på mconaldsfrukost (i Sandviken!!) att jag dör. Toooooast. Baaaagel. Juiiiice.

2010-11-23 @ 23:20:02
Postat av: Sativa

Sjukt trevlig kväll, rematch på den, Sov gott

2010-11-23 @ 23:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback