I GIVE YOU MY DESTINY I'M GIVING YOU ALL OF ME AND I WANT YOUR

okej. bättre bilder än såhär har jag inte lyckats ta. men det är sent. och jag har ingen hjälp.
detta har jag i alla fall köpt:

en tydligen skitvanlig tröja från gina. (katta, emilia & even har en lika)


en mössa från gina

eller, egentligen två, för jag kunde inte välja färg.



en klänning från sisters. den är i sammet och svart.
gick liksom inte att få en bra bild nu. ska försöka få till en med blixt imorgon.

och söta glöggmuggar från hemtex.

sen handlade jag några små julsaker från ikea och smaksak också.
men, dom kommer på bild när dom är på plats i jul!

nu ska jag sova. imorgon ska jag plugga lite med katten och sen hänga lite med lina.
bra dag! hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: linnea

maaah fin klänning! :D

2010-11-08 @ 12:05:33
Postat av: linnea

............eller asså allt är ju fint!!!!! :D

2010-11-08 @ 12:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback