ONE NIGHT TO PUSH AND SCREEM AND THEN RELEASE

Idag har jag på mig ett av mina favoritlinnen!
Har ingen aning om vad jag ska göra idag, förutom att sova tills öppningen imorgon.
Borde tvätta, men finns det något tråkigare?
Ja, det skulle vara dammsuga då. Det behöver jag också göra.. 


Jag har en sjuk muskelknut i ryggen som jag har haft i nästan tre veckor!
Nu gör det ont varje dag. Finns det akuttider till massörer? Eller, vad gör man annars liksom?
Förmodligen är det cancer eller något annat farligt..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Japp, ledig idag också. Tre dagar i rad blev det! :)

Postat av: norrköping.

you needz me andz myz mazzageingzkillz.

2010-11-01 @ 18:48:54
Postat av: Lina

gå till thaimassagen på stan nedanför 8ball!

2010-11-01 @ 20:06:52
Postat av: Ida

Det är alltid cancer. Eller Hitler.

2010-11-03 @ 01:30:59
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback