THE SEVEN THING I LIKE ABOUT YOU YOU'RE HAIR YOUR



Fuck! Jag minns ju för fan inte ens vad som händer i 7e?!
Betyder det här att jag har en vecka på mig att hitta och läsa ut den?
Vilken dag är premiären? Vem ska jag gå med?
Jag kommer ju för fan gå själv. Ingen gillar ju mig.
Och linnea din jävel, du tänker väl gå i sthlm?

Mitt liv suger.


peppande kommentarer med förslag om dagar och visningar mottages tacksamt i kommentarsfältet.
snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla

Kommentarer
Postat av: lina : )

jag kan ju gå med dig, fick en biobiljett utav dig ju! pusss : )

2010-11-12 @ 18:07:05
Postat av: Hanna

Varför tycker ingen om dig? :( Är du säker på att det inte är Harry Potter som de inte tycker om?

Postat av: Linnea

Hai thar.

Ja. Du har MINDRE än en vecka på dig. Men du klarar det. Jag tror på dig. Premiären är den sjuttonde. Jag ska se i Stockholm men när jag tänker på det så gråter min själ för att vi inte ska se den tillsammans. Det har ju ALLTID VARIT VI TILLSAMMANS som när alla andra hade picknick i regn medan vi såg premiären av OotP, sen såg vi den igen lite senare. Hade vi inte asfula tröjor då? Jo. Regnade som fan. Och vi grinade när WB-loggan kom i bild. Herregud. DU OCH JAG OCH HARRY<3

2010-11-13 @ 01:29:06
URL: http://wonwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback