THE END OF MY WAY IS HERE PLEASE FORGIVE ME NOW I KNOW

Nu behöver jag skriva ett ledsamt Harry-inlägg.
Alla bara är skittaggade på filmen som har premiär idag och alla bara har biljetter och grejer.
Jag minns knappt var den handlar om och visste inte förrns här om dagen att premiären var imorgon.
Jävla äckelliv! Vad har jag gjort som har varit viktigare dom senaste åren? Va?!

Jag tycker att det är skitjävlatråkigt. Så tänkte jag se sjätte filmen för att minnas lite liksom.
MEN TROR NI JAG VÅGAR SE DEN SJÄLV ELLER?! Kan någon göra mig till Harry Potter-nerd igen.?
Snälla!
(ville ha en bild på mig och linnea under storhetstiden men har en ny dator. linnea. bidra)

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag kan fixa bild och få tillbaka nördigheten. Asfjmbcsdg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback