IT'S BEEN SEVEN HOURS AND FIFTEEN DAYS SINCE YOU TOOK

mm. nu har jag ätit. allt känns lite bättre. förutom en grej.
jag börjar tro att jag har någon sjuk längtan av att skada mig själv.
ta det här som exempel:

varje gång jag går och solar tänker jag
"10 minuter kan man ju inte sola, det är ju ingenting,
och tar jag en kvart kan jag ju lika gärna ta 20 minuter!"'
är det inte straffbart att göra såna missar varje gång?
men, det är inte nog där! lägger mig i solariet
(och bara det tar ju upp de första åtta minuterna,
hur solar man utan att få fläckar liksom?)
efter ungefär tio minuter får jag lite ont i ansiktet,
så jag stänger av ansiktskanonen. bra lois! men sen tänker jag
"det här är väl inte att få valuta för pengarna?!
jag får ju bara hälften så mycket sol!"
japp. så, här har ni mig.


okej, kanske inte riktigt så röd.


än.

Kommentarer
Postat av: Elina

Blogga om gymet! Var går du? Är det dyrt? Jobbigt?

2010-11-01 @ 10:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback