SO YOU'RE LEAVING IN THE MORNING ON THE EARLY TRAIN I COULD SAY EVERYTHING'S ALLRIGHT

för några dagar sedan var vi och bowlade ett gäng från jobbet + kattas carro.
dum som jag är glömde jag kameran och tog alltså bara bilder hemma.
tänkte visa lite hur det gick för malin. och några andra såklart!



malin i början av kvällen. direkt från jobbet.


lina gick på ipren men var med i alla fall!


lite trötta. varför blir du så jävla bra på bild för lina? lägg av med det tack!

HAAHHHAHAH! Malin tog det verkligen inte lika lugnt som oss andra!!!


det var en skitrolig kväll.
tyvärr var jag totalt värdelös på bowling (tills katta coachade)
och ännu värre på biljard (alltså, det är inget skämt! någon som är proffs som kan lära ut lite?)
inget ess på pil heller. jävla skämt.

Kommentarer
Postat av: Linn

Höhö, min kille är bäst på båda! Inte ens lite lögn!

2010-10-21 @ 14:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback