THAT BIG BLACK BOOK IS GONNA SHINE LIKE A NEW WE'RE GONNA GET IT WE WONT FORGET IT

fan vad trevlig kväll jag hade igår. helt sjukt.
hanna, jag, joakim, elina, ida, kristin, magda och sofia började på mulligans med mat vid 19.00.
blev kvar där till nästan tio och pratade massvis med skit.
gick vidare till lillpuben där vi pratade ännu mer och drack öl.
eller ja, förutom ida då. hon drack drinkar och vin. söt tjej.
och hanna stackarn som körde!

elina, sofia och magda drog hem och joakim och olle anslöt sig.
hade skittrevligt i någon timme innan vi svängde förbi åttan och spelade lite biljard.
jag och hanna är fruktansvärda på biljard. men såklart mycket snygga.
kristin var esset i gänget. 

grymt bra kväll! hoppas att alla tyckte det!
ida har tagit massvis med bilder, så det hoppas jag vi får se snart.
nu är jag gaaanska trött. men en öppning ska väl inte vara något problem.
ska sova järnet som kompensation efter 16.00.

Worksuit-up!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för igår gumms! Vad duktig du var som kom upp, och hann blogga t o m! Märks att du är en sån där proffsbloggare som ställer klockan lite tidigare ;)



Bilder kommer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback