THREE WAY CAUSING TROUBLE STARS BEGINING TO FADE AND I LEAVE

Jag var precis inne på facebook, och möttes av denna statusuppdatering från en bekant

Let the game begins!

Okej, va? Vet du vad?! Jag hoppas verkligen att det här är något internt mellan dig och en vän!
För det funkar verkligen inte att du bara försöker klösa ut mina ögon. Och du!
Det är faktiskt inte första gången du stoltserar med något så fruktansvärt grammatiskt inkompetent,
och det blir aldrig okej! HÖR DU DET?
Kollar du inte vad du skriver innan nu publicerar?!
Eller är du ganska säker på att det är precis så det relativt kända uttrycket låter?!
Snälla, snälla, snälla! Jag får eksem i hjärnan. HJÄRNAN!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Häng gärna ut vännen med namn och bild!

Postat av: beztix

jättehjärna... höhö....

2010-10-31 @ 11:23:59
Postat av: Jättehjärnan

Jag tar det där som ett hån.

2010-10-31 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback