WILL YOU TELL ME ONCE AGAIN HOW WE'RE GONNA BE JUST FRIENDS IF YOU'RE FOR REAL AND NOT PRETEND THEN I GUESS YOU CAN HANG WITH ME

hej. förlåt. jag vet att jag är sämst på att blogga ibland.
men jag har ju faktist inte gjort något speciellt på skitlänge!
ska kompensera nu med resume av de senaste dagarna:

Hej! Idag (Onsdag) har jag jobbat 06.00-16.00
det var kul.

Hej! idag (Torsdag) har jag jobbat 11.00-20.00
det var kul.

Hej! idag (Fredag) har jag jobbat 06.00-16.00
fast jag egentligen skulle jobba 10.00-19.00.
Men katta var sjuk.
Sen såg jag på idol hemma hos joakim.
Sen åkte jag hem för jag hostade så mycket.

Ikväll ska jag hem till Andreas och Maria.
Men jag kommer nog inte orka vara där så länge.
Jag har så ont i halsen och hostar bara.
Jäkla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback