YOU SHOULD KNOW BETTER THAN TO FUCK WITH ME IF YOU KNEW BETTER YOU WOULD DO BETTER

Ibland tänker jag.

Gud vad mörkt och kallt och tråkigt det är.
Höst är det också.
Jag bor själv och umgås inte med någon.
Har inte lagat någon mat förutom snabbmakaroner
sen 1994 och äter dricker nästan bara kaffe.
ensam ensam ensam.

Sen inser jag plötsligt att jag ska ju faktiskt gå till jobbet och spendera
massvis utav timmar med några av dom bästa och underbaraste människorna
som finns i hela världen.


mmm.. I'm lovin' it!

Kommentarer
Postat av: Ida

Im lovin it too! Ska nog inte ut nåt dock... Hemmakväll med katterna lutar det åt. Stänger du?



/Crazy cat lady

Postat av: Huvet

I am never alone always alone...

2010-10-17 @ 07:23:10
Postat av: linnea

det låter finast. jag saknar dig lite btw ehhehe.



mustaschtröjan är från gina tricot. 99 kr!!!!!!! köp en :D

2010-10-17 @ 13:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback