ATT DU VÄLJER MIG FRAMFÖR SAKER SOM DU ANNARS GÖR FÅR MIG ATT KÄNNA MIG SPECIELL

jo! det här skumma jag har på ryggen alltså.

jag har ju haft problem med min hand i ungefär 5 år nu. någon typ av infektion eller allergi (det är det som tror nu i alla fall) och med det sprungit fram och tillbaka till sjukhuset lite då och då. nu har de satt 30 olika tester på min rygg för att ta reda på om det är något av de vanligaste ämnena som jag är allergisk mot.

testen sitter på klisterlappar med tejp och ska sitta i minst 48 timmar. sen får jag åka tillbaka till sjukhuset och så kikar dom på testerna.. ska dit på fredag för det. sen några dagar efter det ska jag träffa en läkare och se vad hen säger. får i alla fall inte duscha på 3 dygn. nu kan man ju tycka att det inte är någonting för att vara mig, men det är faktist lite jobbigt när man jobbar och har sig. tejpen kliar som tusan också!!



återkommer med om jag får något resultat på fredag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Stackars... :( men hoppas det är värt det och att de kommer på vad det är :)

2010-09-23 @ 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback