YOU CAN CRY WHEN YOU GET OLDER BET YOUR MAMA NEVER TOLD YOU THAT

god morgon. har inte berättat något alls om helgen. det är faktist för att jag inte har tagit några bilder,
och jag tycker att det är så tråkigt att blogga då.

men hanna var i alla fall här och pratade massa skit i fredags. det var hur bra som helst.
självklart orkade inte jag hålla igång lika länge som henne så jag gick hem.
men dagen efter åkte vi till valbo för att hitta present till sofia som fyllde år.
hade bestämt att vi skulle köpa ett påslakan hon ville ha men det var slut.
så hon fick lite andra små saker.

på kvällen gick jag alltså hem till sofia och hade jättekul med spel och god bål.
senare åkte jag, sofia, katta, andreas och elin in till gävle.
men elin gick hem. HAHA! utan att säga till som vanligt.
hade faktisk en kul kväll! sen blev det söndag, då var det lunch med sofia & nettan
och sen fika och bröllopsprat med katta & maria!

nu är det arbetsvecka igen!!


hur man ser att hanna har varit och hälsat på..?
och den här tshirten hade jag på mig när jag var ut på sofias födelsedag! Hoppas att alla miljoner som läser min blogg nu faktist känner igen detta!

Kommentarer
Postat av: Linn

VILL. HA! OOOOOOMG!

2010-09-15 @ 12:16:18
Postat av: Evelina

HAHAHA! Hur cool som helst!

2010-09-16 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback