FROM THE TOP OF MY LUNGS IM GIVING IT BACK SO I

Vet ni vad som hände mig imorse?
Det är inte särskilt traumatiskt men i alla fall. Jag vet att Elin kommer tycka att det är obehaglit.

Jag satt vid datorn och drack lite kaffe för att vakna till. 
Då ser jag hur något flyger eller drar förbi mitt fönster.
Jodå. EN MÅS!
"Oj, men en mås som flyger utanför kan väl inte vara så farligt"
Men hörrudu. DET SATT ÄVEN TVÅ PÅ MIN BALKONG!

Då kanske ni tänker att dom ser ut såhär:

bild lånad från reseguiden.se

Ja, det är ju inte så farligt.
Men jag skulle vilja säga att dom såg ut lite mer såhär:


bild från stromstad.se

Mh. Kul morgon liksom. Kul.

Kommentarer
Postat av: Hanna (Whatsername)

Den kanske lägger ägg på ditt tak. Då kommer du att få högljudda grannar!

Postat av: Linnea

hahahahahahahahahahahahahahaha

2011-04-02 @ 09:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback