IT'S NOT WHAT GOOD GIRL DO NOT HOW THEY SHOULD BEHAVE

Godmorgon!

Ska nsart springa iväg till jobbet. Kom hem från sunsdvall igår och hade en riktigt slö dag.
Först sov jag lite i bilen och åt på max. Sen när vi kom hem sov jag fyra timmar.
Vaknade till och kollade på någon värdelös film som gick på tv. Köpte mer mat och sen sov jag.

Idag är det jobb till 19.00 och sen hem och bara ta det lugnt. 
Tänkte visa lite bilder från sundsvall sen, men det är så många att gå igenom.
Här kommer en bild i alla fall:



Det var tävlingar där man var uppdelade i lag och sjöng karaokee. Mitt lag sjöng Främling, It's my life och I kissed a girl. Haha.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag kan se två teaterapor på bilden! Alltid i strålkastarljuset! Love you both...

Postat av: linnea

hahahahaha det ser sjukt najs ut.

2011-04-08 @ 09:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback