SOMETIMES I HEAR THAT SONG AND I START TO SING ALONG

Godmorgon! 
Jag hade en helt underbar dag igår! Ledig solsken, rosé, grillat, familj och kompisar.
Min mamma och pappa är bortresta till min mormor, men jag och syster gick hem till mina extraföräldrar.
Där blev vi bjudna på jumboräkor i diverse såser, grillat majs, vitlöksbröd och till det drack vi öl.
Fick sedan kött, sallad, pommes och ännu fler såser. Jag drack rosé och vi satt utomhus. 
Hela familjen och jag och min syster. Efter det dyker även min lillebror upp och sitter med oss och pratar.

När klockan började bli mycket gick vi hem till mig och jag blev jättetrött (såklart) och skulle sova. 
Men sen ångrade jag mig, bytte om och gick sedan ner och mötte upp de andra. 
Träffade en barndomsvän som jag inte sett på hundra år! 


Jag hoppas verkligen att det är lika bra väder idag som igår. För gud vad mysigt jag hade det. 
Här kommer lite bilder från gårdagen, som jag lovat:











Världens bästa bild. Så otroligt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback