CAUSE WHENEVER YOU SMILE I SMILE HEY HEY YOU SMILE

Hejsan. Idag är jag också pigg. Ska hem till Ulla och Janne och lämna en matlåda, ska köpa en form så att jag kan göra en cheesecake. Det var skitlängesen och nu ser recepten krångligare ut än jag minns. Men jag har ju flera dagar på mig, så det kan inte vara omöjligt. 
Ska handla på ica också. Värsta planerna. 

Har fått en tid på hud på måndag. Det känns bra. 

Igår såg jag Justin Biebers film Never say never. Så nu lider jag också av att verkligen tycka om honom. 


Har sett klart på vänner, alla säsonger så nu ska jag se några filmer innan jag sätter igång med Sex and the city tänkte jag. 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Har du alla avsnitt av Sex and the city redan eller vill du låna skoboxen?

Postat av: Anonym

en till bra serie: modern family

rekommenderas

2011-08-17 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback