IT'S LIKE AN ANGEL WENT BY AND TOOK ME TO HEAVEN

Godmorgon! 
Idag ska jag åka till något ställe utanför valbo, typ, ovejanson? med Limpen och Joakim. 
Egentligen skulle jag inte göra det förrns jag var bra, liksom lite för att fira. Det är nämligen år sedan jag var där sist. Men sen skulle Limpen och jag göra något idag och så var Joakim också ledig, så vi tänkte fira lite att jag är så pigg nu. 
Det ska bli skitroligt faktist! Har träffat massa folk de senaste dagarna. Känns nästan som att jag är frisk. 
Förutom allt blod och sånt, såklart.



Här är Joakims julklapp från mig, kan tänka mig att den inte sitter uppe i lägenheten nu. Ha!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det gör den ju visst! Jag har bara eventuellt funderat på att kanske fästa en bild på mitt ansikte där. I stället. Liksom. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback