DUMBOM DET FINNS INGEN ANNAN MITT HJÄRTA NÄSTAN STANNAR JAG KOMMER ALLTID GÖRA ALLT FÖR DIG

Hej lilla fis. Grattis på födelsedagen! Jag hoppas att din dag blir helt underbar och att du har så jäkla roligt! Vet du vad jag gillar med dig? Förutom det uppenbara som att du är snygg och trevlig och cynisk och sånt såklart.
Jag gillar att du alltid finns där. Du är liksom 100 vänner i en. Någon man kan gråta hos, skälla hos, skratta åt, och med ibland, men oftast åt. Någon som alltid är på min sida, fast ibland för uppenbara anledningar bara håller med för att hålla god min och sen är ärlig om sina åsikter. Du skulle aldrig såra mig, och du skulle aldrig glömma mig. 

Det tycker jag är viktigt. För ibland är man någonstans i sitt liv där man liksom glömmer av vissa saker. Eller åtminstonde tappar bort. Men jag vet att hur länge vi än tappar bort varandra så hittar vi alltid varandra någonstans och det är lite som att hitta massa pengar man har glömt. Man har klarat sig bra utan dom för det har funnits annat att göra, men fan vad glad man blir när man hittar på dom. Sen spenderar man dom, och det kanske egentligen inte ger någon poäng till historien men om vi låtsasa att det är en peng som man spenderar och det man spenderar det på är en upplevelse. Så är du och jag en upplevelse (i flera meningar). 

Ibland när man är någonstans i livet behöver man kanske inte varandra så mycket. Men det är ganska skönt att veta att ibland har man varandra utan att behöva det. Du vet, vi kommer nog att flytta åt olika håll så småning om. Kanske inte höras på skitlänge. Men jag vet att vi inte kommer att sluta finnas för varandra. Det är det som vänskap är. Att ha varandra. Du kommer alltid att ha mig Hanna och om du någon gång inte vill ha mig längre tänker jag tjata precis lika mycket som sist och då kommer du tillslut att ringa och behöva bli bästis. 

Jag hoppas att du är glad att jag tjajade så mycket den där gången. För fan vad bra det blev tillslut?!
Hur som helst. Grattis på födelsedagen! Du är bland det bästa skräp jag någonsin hittat!



Kommentarer
Postat av: Ida

Lilla syster... :) Har också bloggat om fröken idag, med en "Dagens-Hanna-outfit" som vi tog för några dagar sedan när vi skulle fota mig... Då ville hon också, så klart :)

Postat av: Anonym

Naaaaaw! Grååååååt. <3<3<3<3<3<3<3<3

2011-12-11 @ 19:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback