HE TASTES LIKE YOU ONLY SWEETER ONE NIGHT AND

Godmorgon!
Igår var en ganska lång, men väldigt mysig dag!
När jag vaknade så drack jag kaffe i sängen och tittade på filmen Beginners, sen gjorde jag mig iordning och plockade ihop (minimalt) i lägenheten. En kompis kom förbi och vi löste lite korsord och pratade, sen fick jag skjuts hem till min mami och papi, där åt jag mat och fick min födelsedagspresent (en cyykeeel). Efter det cyklade jag iväg till norrsätra och hem till Jonathan för att öva på lite lucialåtar och snacka skit. Plutten följde med och där fanns redan Emma och Beatrice. Efter det gick jag och plutten till jobbet och åt lite mer och pratade med stängarna. 
Sen landade jag hemma för lite tumblr och sen sömn. 

Idag är det jobb på agendan och sen ikväll ska jag laga middag åt gårdagens födelsedagsbarn. Jag tycker nästan att det behövs två dagar för att fira henne så deet kör vi på!



dagens outift: Svarta byxor (McDonald's), Vit skjorta (McDonald's), Skor (Arbesko). Har även lagt till kofta från primark och hood från bagheera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback