I DON'T WANT TO BE RESPONSIBLE FOR YOUR FRACTURED HEART AND IT'S WOUNDED BEATS

Hej! Jag har tagit ett spontant jullov från bloggen. Det uppskattades inte.
Fick höra att man var tvungen att berätta sånt. Jag ber om ursäkt. Det ska inte hända igen.
Har i alla fall inte gjort så mycket nu dagarna efter jul.
Jobbat en del och annars mest varit hemma och stökat ner. Sånt är jag bra på!

Idag ska jag jobba och sen ska jag in till gävle för att fira för-nyår med några jobbarkompisar!
Imorgon är jag ledig och då är det nyårsfirande hos Maria, sen nyårsdagen ska jag upp och jobba. 

Har klivit upp "i tid" för att hämta ut ett paket, en tavla och hinna på systemet. 
Framförhållningens mästare strikes again.



Eftersom att det bara finns exakt sånna här bilder på mig i min blogg funderar jag på att göra en gif för att se hur lika jag ser ut varje dag. Det kanske inte var något intressant med det. Men det är coolhetslevel 5 som jag är på för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihihihihi, lyssnat på pang pregos "sången om gif-bilder"? Så sjukt bra! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback