I SAW THE SIGN AND IT OPENDED UP MY EYES I SAW THE SIGN LIFE

Hej! Ledsen att jag inte hört av mig tidigare idag! Har jobbar hela dagen!
Eller faktiskt så började vi med luciatåg på jobbet. Jag, Camilla och Beatrix!
Det var roligt och längesen!

Nu när jag har varit hemma har jag badat och bara.. Nä det är faktiskt det jag gjort. Badat.
Imorgon är det jobb igen!! Imorgon är en bra jobbdag! Mellan som vanligt och då får man jobba med nästan alla!
Iofs hade vi assmöte idag och då får man ju också träffa sina kompisar.
För lite så är det. Men blir mest kompis med dom i assteamet när man är en del av assteamet. 
Ganska konstigt egentligen. Mina medarbetare är några utav de bästa som finns!

Här är några av dom, lyckades få med mina fantastiska syskon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback