SEE THE SUN BURN THROUGH THE HEART WHAT DO PEOPLE REALLY MEAN

Godmorgon! 
Ska försöka hinna med att hämta ut lite paket innan jobbet. Sen blir det ju som sagt mellan. :)
Ikväll ska jag nog inte göra någonting alls, igen. Slå in lite fler julklappar och inte så mycket mer. 
Borde städa. Kommer nog inte att städa. 
Kanske baka pepparkakor? 
Alltså nu låtsas jag bara. Jag kommer att sitta på tumblr hela natten som vanligt.



Kommer som vanligt att klä mig i mina favoritkläder idag. 
Svart byxor (McDonald's), vit skjorta (McDonald's) och svarta skor (Arbesko).


Kommentarer
Postat av: Katta

Vad duktig du har blivit på att kommentera! :) Gillar din outfit idag också! Så mycket att jag faktiskt kör på samma! See i soon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback