WELL I TURN AROUND TO LOOK AT YOU YOU'RE NOWHERE TO BE FOUND

Hej! Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat på ett tag. 
Har varit så jäkla trött dom senaste dagarna!


I Helgen var jag i alla fall ut med Rocky en sväng på fredagsmorgonen sen var jag in till Gävle med limpen, plutten, Maria och Linnea. Där träffade vi katten och Matilda och hade det trevligt! Jag skaffade en ny telefon som jag inte förstår något av ännu, men det kommer nog.
På kvällen åkte jag hem till Maria och drack lite vin. Lina och Nikolay svängde förbi. Där hemma fanns även Rasmus och Johan. 
Det blev sent, jag satte mig i en taxi vid tre, tror jag.

Lörsdagen var ganska lugn. Fika med Lina och sen tumblr. 
Igår jobbade från 07 och hade sen planer på Bingolotto. Det blev inte så mycket sånt. Trött tjej.



Kommentarer
Postat av: Lina

ja ja , mkt trevlig helg. mkt fin tjej osv.

men ja vill veta bh-sidan, för de va väl ändå därför du tänkte blogga idag ifrån början?:)

2011-12-19 @ 23:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback