I CAN RUN FAST BUT NOT FAST ENOUGH I CAN SCREAM LOUD BUT YOU CAN'T EVER HEAR

God Morgon!
Har precis varit och kikat på lägenheten. Nu ska jag nog leta upp Hanna och se vad hon pysslar med.
Har inte lyckats få en bild på hur jag ser ut, eller så ser jag bara väldigt illa ut. 

Fick hem örngottet jag beställt från HM men inte duschdrapperiet. 
Här kommer i alla fall en bild på hur det ser ut:


Jag tycker supermycket om Lovisa Burfitt och längtar till vecka 14 när hennes porslinskollektion för rörstrand kommer ut!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag längtar också efter kollektionen! Har kuddar och kökshanddukar med detta tryck, fast i rött, eller ett liknande är det nog... :) Draperiet är så fint, men jag har ju köpt ett annat som jag tycker så mycket om... I-landsproblem :P

Postat av: Jinzihs

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-05-17 @ 13:15:05
URL: http://jinzihs.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback