STILL HOLDING ON GIRL I WON'T LET YOU DOWN AND I'LL

Jag sitter och funderar väldigt mycket på inredning.
Jag älskar verkligen Newport-stilen men mycket mörkt trä och stjärnor.
Jag älskar också Hanna och Evens stil, den där shabby chic känslan.
Men jag är verkligen mest galen i den tråkiga svartvita rakalinjer skiten.
Den här filten fick jag av mamma i julklapp.




Den är min absoluta favoritfilt! Verkligen!
Men jag tror att jag bara klarar inslag av sånt.
Även om jag dör av katalogerna från Gant, Newsport och Lexington.
Men det är nog inte jag, fullt ut ändå..

Kommentarer
Postat av: AsIThink

Läs bloggen där allt du behöver är en egen åsikt! Det låter väll enkelt?

Postat av: Ida

Superfin filt! Är faktiskt sugen på en matta med de stjärnorna... Typ hallmatta! I vit/beige skulle det då vara såklart - det är mina färger! :)

2011-02-24 @ 03:59:46
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback