YOU MIGHT THINK I'VE GONE TOO FAAR IM TALKING ABOUT

God Morgon!
Somnade tidigt igår, har sovit nästan 12 timmar per natt de senaste två dagarna.
Men så är det ju en av mina favoritsysselsättningar också.

Mina enda planer för gårdagen var nagelolja och nagelbanscreme.
Inte ens det fixade jag. 
Istället blev det dricka vin och prata skit med Joacim.
När han gått såg jag senaste how i met your mother och sen confessions of a shopaholic.
Bra film! Men anledningen till varför jag såg den var för att jag trodde,
huset vi bodde i i new york ska vara en sekvens i filmen. Men icke.
Idag när jag pratar med monstret visar det sig att det är Enchanted.
Kul. Då ska jag väl kolla på den då.

Här är huset vi bodde i, ni ser, det med den stora Kirstie Alley på?
Nej, okej. Det kan vara svårt att se. Men det finns bara ett hus med ansikte!



Då ska vi se, i den rosa ramen är huset vi bodde i. Det är alltså Kirstie Alley på.
Och sen i den gröna lilla ramen, det är där vår lägenhet var!

Kommentarer
Postat av: Linnea

MMMMMMMM Enchanted den har jag den är BÄÄÄST



.........



eller alltså helt ok....

2011-02-16 @ 13:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback