I HEAR YOUR VOICE IT FEEL LIKE FLYING I CLOSE MY EYES

Hejsan!
Åh. Igår var det jobb 11-20 och sen hem hem fort. Men det tyckte inte Malin.
Hon var tvungen att spegla sig och sånt som tjejer gör.
Vi kom hem i alla fall och så dök Maria upp.
Sen kom även Hanna och Ida!
Blev några öl för mig och lite vin och drinkar för andra.
Vi gick ner på åttan en sväng, det gick inte alls bra.
Sen sova.
Vaknade ganska tidigt och hänge på Hanna ner på jobbet och mötte upp Ida.
Drack kaffe och pratade skit.
Nu har jag plockat ihop sedan igår och fundeeeerar på att kolla om en tvätt-tid.
Men alltså. Hur ambitiös får man vara på en dag? Måste finnas någon gräns?


Jessica och Malin när dom kom. Malin tränade lite på gitarren. Hon var duktig!


Maria slängde iväg en bra kommentar: Jag är för nykter för att vara med på bild!


Jag tror någon av oss tänkte bli full...


Men det var inte Malin i alla fall. 


Snyggida!

På bilderna verkar det lite som att några av oss inte ens var där. Men men.
Vi är väl för snygga för bild kanske...

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, fylleida :P Tack för igår! Behövs fler vinkvällar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback