I REMEMBER YEARS AGO WHEN I TOLD YOU I NEVER HAD THIS IN MIND

Hej!
Är precis hemma från Valbo.
Har bytt jackan och den blev superbra i ny storlek! Varm är den också.
Måste springa till ica och handla lite middag innan jag kan visa upp skorna,
och jackan, men de kommer snart!

Annars blev det inget handlat alls.
Det blev lite springa runt och kika och sen blev det en öl på matserveringen.

Nu är jag, när jag tänker efter ganska hungrig.
Undrar vad det blir för mat ikväll, jag är sugen på grönsaker i ugn.
Men annars är blir det nog tacos.
Vad ska ni äta? Är det någon som har ett bra mattips?

Hörs sen, så får ni se mina finisar!
Det är riktiga vårskor. Kanske något till ett bröllop?
Annars bara med en söt sommarklänning någon dag på uteserveringen. 
Åh vad jag längtar tills det blir varmare!!



Här är en bild på Elin och mig från uteserveringen i somras. Korallfärgat läppstift och en trevlig klänning.
Ett glas rödvin, en cigg och en filt. Mm!

Kommentarer
Postat av: J

Farsgubbens legendariska köttfärs, med spegetti.



Sluta skriv om sommar!

2011-01-02 @ 19:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback